Damn....... Nederland - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Anne Klinkenberg - WaarBenJij.nu Damn....... Nederland - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Anne Klinkenberg - WaarBenJij.nu

Damn....... Nederland

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

16 Mei 2005 | Nederland, Geldrop

In het vliegtuig moest ik dus echt wel huilen toen ik terug kwam.... ik moet al die lieve mensen verlaten, de mooie natuur en het relaxe, fijne leventje in Suriname!!

Nee Anne dat hoeft niet.... vraag gewoon een verblijfsvergunning aan! NO SPAN MAN!!

Zo.... terug in koude Nederland, goed georganiseerd verkeer, alles netjes.... oke nu zit ik dus wel echt in een CULTUURSHOCK!!!
Maar goed na een leuk afscheid met onze Suriname vrienden en ongeveer 9 uur lang geslapen te hebben in het vliegtuig omdat we de hele laatste week alleen maar op stap zijn geweest in Paramaribo, ben ik nu toch echt weer thuis.....

Dit zal mijn laatste berichtje zijn op deze site. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het bekijken van mijn site en het lezen van mijn verhalen. Ook het achterlaten van de berichtjes was voor mij echt leuk om te zien elke week in Suriname. Dit deed me ontzettend goed. Vanaf nu ben ik gewoon weer te bereiken op mijn mobiele telefoon en gaat het leventje in Nederland weer gewoon beginnen en door...

Ik ben druk bezig met de video en de foto's moeten ook nog ontwikkeld worden dus binnenkort volgt er een film/fotoavondje...

Tot snel. Kus RASTA ANNE

  • 17 Mei 2005 - 21:33

    Mijke:

    heej meisje
    hier is dan mijn laaste berichtje op je site...
    ik heb je vandaag al gezien en vond het echt leuk al was het maar heel even.. we kletsen heel snel bij he...

    xxx mijke

  • 04 Juli 2005 - 21:57

    Dinesh:

    Hee lekker ding!! Ik mis je echt wel!! Er gaat geen dag voorbij of ik denk aan je. Ik zou willen dat ik je weer overal gratis naartoe mag brengen.
    Ik ben volgende week trouwens in nederland. Zal ik langskomen?

  • 04 Juli 2005 - 21:58

    Rene:

    bedankt voor uw aandacht en tot ziens!

  • 04 Juli 2005 - 21:58

    Nouscha:

    Hé beste vriendin, wanneer kom je weer eens roti eten?

  • 04 Juli 2005 - 22:00

    Machlon:

    WHOEI!!!!!

  • 04 Juli 2005 - 22:01

    ...:

    Ik heb jeuk aan mijn krentjes.

  • 04 Juli 2005 - 22:05

    Dinesh:

    Sorry, mijn Nederlandse uitspraken zijn niet zo goed. Máár...Ik ben wel lekker!!!
    Ik wil even nog een keer zeggen dat er geen dag voorbij gaat dat ik niet aan je denk.
    Maar ik denk, buiten jou, ook aan creolen. Want die vind ik ook lekker. Soms ben ik zelfs wat jaloers op ze en soms een beetje bang voor ze.

  • 02 September 2005 - 17:40

    Dinesh:

    Ik mis je nog steeds hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2463
Totaal aantal bezoekers 24867

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: