Suriname here I come!!!!!!!!! - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Anne Klinkenberg - WaarBenJij.nu Suriname here I come!!!!!!!!! - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Anne Klinkenberg - WaarBenJij.nu

Suriname here I come!!!!!!!!!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

22 Februari 2005 | Nederland, Geldrop

Heey luitjes!

Alvast even een berichtje vanuit het koude grille Nederland om jullie en mezelf voor te bereiden op de 2 maanden in Suriname! Om in de stemming te komen, alvast een foto waar ik iets te bruin voor de tijd van het jaar op sta... (afgelopen zomer)!! Zo bruin word ik waarschijnlijk niet.....

Via deze site zal ik zo nu en dan mijn verhaal schrijven en kunnen jullie aan mij een bericht achterlaten. Ik kan elke keer een aantal foto's plaatsen zodat jullie een beeld hebben van mijn verblijf daar.

Ja ja nog een paar weekjes en dan zit ik er!!! Het lijkt me gezellig zo nu en dan wat te horen vanuit Nederland, dus begin vanaf nu maar met berichten achterlaten!

Je kunt me nu nog bellen of smssen voor 17 maart, daarna wordt het wat moeilijker!

Liefs Anne

  • 22 Februari 2005 - 13:31

    Mijke:

    heej meisje

    Echt super deze site...
    ik spreek je vast nog wel voor de 17de:P

    xxxxxx mijke

  • 22 Februari 2005 - 13:39

    Nichtje Marissa:

    heey ans
    wat sppr leuk zeg!! k zal elke avond ff kijken hoe je het maakt. Mun ma vind het ook heel leuk en oma is er nu en zei vind het ook heel leuk. nou alvast veel plezier in surie en zonse lkkr bruin worden
    doeg kiss van de hele fam+ oma kiss marissa

  • 22 Februari 2005 - 14:49

    Jeroen:

    Nou Anne, heel veel succes, ik hoop veel mooie foto's en verhalen te zien van je en natuurlijk dat je gezond weer terug komt.
    Groetjes xxx Jeroen

  • 22 Februari 2005 - 15:32

    Chiara:

    Echt leuk zo'n site!!..en ik zal het zeker bijhouden..want wie weet ga ik daar over een paar jaar ook wel heen ;)..We wensen je hier veel succes en plezier!!..Xx..Chiara en familie!!..

  • 22 Februari 2005 - 15:46

    Anne:

    Hey vrouwke!

    Voordat je gaat gaan we nog wel een keer stappen in Eindhoven en de afsproken film nog kijken!!

    dikke kus

  • 22 Februari 2005 - 17:12

    Michiel Hoedemakers:

    He an!
    Ga je 3 maart nog wel mee op stap? hebben we n gezellig feesje. Alvast veel plezier in 't zonnige zuiden!

    Kus Michiel

  • 22 Februari 2005 - 19:47

    Liesbet:

    Hee, ik vind het geweldig voor je dat je nu echt naar Suriname gaat :-)
    Ga vooral GENIETEN daarro, laat ze een poepie ruiken en kom goed terug!!!

    Dikke kus,
    Liesbet

  • 23 Februari 2005 - 15:50

    Imma:

    Hey Annie!(bouler haha)
    jaa top natuurlijk dat je nou eindelijk gaat!! stiekem ben ik er heel trots op! :) ik ga je natuurlijk uitzwaaien maar heel veel plezier ennnuu kijk wel uit voor de dikke billen ;)
    kus je zus!

  • 26 Februari 2005 - 20:46

    Christine:

    He Anne,

    Wat een fans heb je! En natuurlijk ga ik ook je verhalen volgen. Verhalen over je ervaring als onderwijzeres in Parimaribo (spannend!). En verhalen over al die verschillende culturen, de prachtige natuur, het lekkere eten, het relaxte leven en nog veel meer. En ik zal jou op de hoogte houden over nieuwe ontwikkelingen in Vlaardingen. Maar volgens mij wacht je nieuwe neefje of nichtje totdat je weer thuis bent!
    Dagdag en dikke kus van Simon

  • 27 Februari 2005 - 14:28

    Mark:

    Neem m'n bob ross pruik maar mee, dan val je nie zo op daar...;)

  • 02 Maart 2005 - 13:58

    Lieke:

    Hey anne,
    Ga jij naar Suriname? Dat wist ik helemaal niet zeg! Hey, val mij dan niet lastig want ik ben daar dan ook ;)
    Toch lache zo'n site...misschien moet ik dat toch ook maar doen!
    Liefs,
    Lieke

  • 03 Maart 2005 - 15:31

    Peter R:

    Hey Anne,

    Hoorde net van im van de site, maar geloofde het eerst niet! Veel plezier in Suriname en vooral gitaar gaan spelen, want dat kan je vet goed. Misschien is er ook nog wel een schoenenwinkel kan je ook nog een zakcentje bijverdienen:P
    kus Peter

  • 03 Maart 2005 - 16:51

    Lindsay:

    Hey poebeliewoepsie!!!
    Eigenlijk wilde ik nog niks sturen, maar wilde even weten hoe het werkt hier op de site. Nu sneeuwt het nog, maar over 2 weken daar schijnt het zonnetje en als je terug komt, dan heb je hier alweer bijna zomer!! Helemaal goed uitgekient. Je bent een toppertje en laat je niet gek maken!!

    Een hele dikke kus,Linds.

  • 04 Maart 2005 - 22:03

    Ilse (van Houts):

    Hey anne, mijn site vanuit Curaçao...
    www.ilsevanhouts.waarbenjij.nu!
    Have phun, we mailen!!

  • 05 Maart 2005 - 13:47

    Bakra Ilse:

    He boeler!
    (Het is maar goed dat de rest niet weten wat dit betekent, want het slaat nergens op..., maargoed...)
    Fuwaka??
    Ik ga jou echt niet missen! Sterker nog..zit ik uitgerekend met jou 2 maanden opgescheept....Surianmers en Anne.....pff...
    Maar toch, ondanks dat zal het zeker een gezellige tijd worden!!

    Groetjes Ilse

  • 05 Maart 2005 - 14:15

    Rosanne:

    hey

    ik was ff op jou site aan het kijken en het is een leuke site en ik zie je misschien zondag

    :)doei:)

    -xxx- Rosanne je nichtje

  • 06 Maart 2005 - 19:46

    Fedor:

    Hai Zus,

    Prima site! Ik kom nog ff in mn tentamenweek naar huis om je uit te zwaaien!

    Kus je broer

  • 07 Maart 2005 - 12:56

    Anika:

    Heeeeel veel plezier Anne!! Ik ga zeker bijhouden hoe het is op Suriname en zal af en toe een berichtje achter laten vanuit Aruba!!
    Kus Anika

  • 08 Maart 2005 - 12:04

    Rob Sonnemans:

    Hey Anne,

    ik heb je net gesproken in de aula, net voordat je consultatieuur had. Jammer dat je weg gaat :P maar ik hoop dat je een onvergetelijke stage tegemoet gaat. Denk er aan wat ik gezegd heb he, blijf van die Surinaamse mannen af daar ;).

    Ik zal geregeld je site ff checken, kijk jij dan af en toe ook op die van mij.
    www.sonnepit.com

    Ik spreek je nog wel met msn of op school.

    -xxx- Rob

  • 08 Maart 2005 - 16:15

    Anne:

    hé an, vond het kei gezellig zaterdag en om terug tekomen op een berichtje die hier in staat, ik weet wel wat boeler betekend:P veel plezier daar

  • 08 Maart 2005 - 17:58

    Maike:

    Heey Anne,

    Waah echt gaaf dat je naar Suriname gaat, ben echt super jaloers! Ga je avonturen zeker volgen en wens je veel plezier daaro maar dat zal wel lukken..

    xx Maike

  • 10 Maart 2005 - 14:07

    Helen:

    Hoi Anne !
    Hier nog even een groet uit Veldhoven. Ik stuur je nu alvast een berichtje omdat ik op vakantie ben als jij vertrekt.Zal je straks wel blijven volgen, want ik wil wel weten wat jij daar allemaal uitvoert. Ga lekker genieten van alles daar. Zo kunnen we mooi op de hoogte blijven.
    Goeie reis !!!
    xxx-jes Helen

  • 10 Maart 2005 - 20:27

    Clara:

    hoi Anne,
    Ik hoop dat het een prachtige reis wordt met vele mooie ervaringen en overgetelijke momenten. Geniet ervan en gebruik je talenten dan zal je het er zeker maken. We denken aan je juf Anne

  • 12 Maart 2005 - 13:09

    Heyz Anne:

    heyz anne hoety meid? met mij ga het goed.je heb er zekers veel zin in? laat ze daar maar een poepie ruiken whahaha.ik wil al je verhalen horen en de fotos zien dusz.in de weekende zekers feeste of nie.doeidoei kiskis je neef stef

  • 13 Maart 2005 - 09:36

    Jasmijn:

    Heeey Anne!
    Over 3 dagen ga jij al lekker naar Suriname, echt super vet! Geniet er lekker van, kom niet al te bruin terug en succes met de stage maar dat gaat vast wel lukken!

    Dikke kus

  • 13 Maart 2005 - 12:30

    Elsa:

    Eey Anne,
    Ik wou effe zegge dat dit een hele leuke site is!!
    Ik zal aan je denke als je in het warme Suriname zit en ik hier in het koude natte Nederland.
    Kuzz je nichtje Elsa

  • 14 Maart 2005 - 20:01

    Mijke:

    heej meisje
    hier is mijn tweede berichtje.. ik vind het echt super dat je gaat.. maar ik zal je wel missen.....
    en ik weet ook wat boeler betekent...:P
    veel liefs mijke

  • 15 Maart 2005 - 14:22

    Lieke:

    Hey meid, nog twee nachtjes slapen...Als je net zo zenuwachtig bent als ik kunnen we onze lol op in het vliegtuig!
    xxx
    Lieke

  • 15 Maart 2005 - 21:23

    Clara:

    Anne nogmaals meid geniet ervan, ik ben jaloers op je.
    Zo'n mooie levenservaring kunnen ze jou niet meer afpakken. KUS KUS KUS

  • 16 Maart 2005 - 18:47

    Fenneke:

    Hoi anne,

    Ben waarschijnlijk een van de laatste die in je gastenboek schrijft voordat je vertrekt morgen, maar ja druk hè! Maar goed, heel veel plezier, gezelligheid en zon toegewenst en natuurlijk een goede reis. Hou het relaxed, doen ze daar ook :)
    Tot over twee maanden!
    Groetjes,
    Liefs,
    Fenneke

  • 16 Maart 2005 - 19:12

    Marissa:

    heey anne
    heel veel plezier in suri!!! een hele goede reis!! en lkkr les geven daar en jij zkr van hun leren :P !!! en wij zullen wel ff kijken op deze site hoe jij het allemaal maakt. k zal ook elke keer als k op deze site kom even een reactie geven en hoe het hier is in het koude nederland (nu een paar lkkr dagen)maarja veel plezier en een goede reis.

    >XXX< marissa en de Fam.

  • 16 Maart 2005 - 20:13

    STEFAN:

    HOIHOI ANNE IK GA JE MISSEN EN WIL ALS HOREN DOEIDOEIDOEIDOEIDOEIDOEI
    -XXXXXXXXXXXXXXXXX- STEFAN

  • 17 Maart 2005 - 08:09

    Janske:

    He Meiden!
    Ik wens jullie een hele goede en veilige reis naar het vliegveld van Paramaribo!!! Heel veel plezier en blijf genieten!!!
    Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen...
    Veel groetjes vanuit De Kempel
    Janske

  • 17 Maart 2005 - 12:08

    Sander Nijssen:

    Hey Anne, ik weet niet of je al in het vliegtuig zit, maar in ieder geval een GOEDE REIS!!! Heel veel plezier daar, ik zou graag met je ruilen! Tot na je vakantie;)

    groetjes Sander

  • 17 Maart 2005 - 14:48

    Lia:

    heey
    alles goed
    hoe is et in suriname
    heb je een leuke klas
    ik laat je nog wel wat weten hoe het hier is
    xxies ;lia klink

  • 17 Maart 2005 - 17:13

    Renzi:

    hey anne,
    ik hoop dat je echt een super leuke tijd hebt in suriname! lekker bruinbakken, relaxen en af en toe een beetje stagelopen. ik hoop dat je een goede reis hebt gehad als je dit leest!
    veel plezier!
    kus renzi

  • 17 Maart 2005 - 17:28

    Marissa:

    heey anne
    Is de reis een beetje meegevallen zo'n 9 uur vliegen??? nou k hoop het wel voor je:D!! Is het een beetje een goed huis?? geen kakerlakken ??:P whaha En uh heb je een beetje een leuke klas?? en lukt het met het praten daar met de kinderne?? k ga nu stoppuh en veel plezier daar tussen de donkertjes?? whaha les geefse >XXX< >HVJ< marissa en een hele dikke KUS van Esra

  • 18 Maart 2005 - 10:55

    Liesbet:

    Hee meissie!!
    In Paramaribo geland en geslapen.. bevalt het tot zover? Meid geniet en breng wat cultuur mee terug (in de vorm van souvenirs, voor volgend jaar in je klas ofzo!!!)
    GENIET :-))
    Dikke kus,
    Liesbet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 16023
Totaal aantal bezoekers 24880

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: